Nabíjateľné elektrické motory HYBRID a HYBRID4 spojené so spaľovacími motormi. K dispozícii je široká ponuka najnovších technológií. Ľahko sa kombinujú a ich používanie je úplne jednoduché.
Benzínový motor
Motor 1.6 PureTech bol upravený tak, že sa rozšíril o štartovací alternátor a špecifický panel chladenia. Jeho výkon je 132 kW (180 koní) (vo verzii Hybrid), resp. 225 koní vo verzii HYBRID4.
Nová elektrifikovaná automatická prevodovka
Motor PureTech je spojený s novou osemstupňovou automatickou prevodovkou e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission - 8 rýchlostných stupňov), určenú pre motory Peugeot Plug-in Hybrid.
S prevodovkou je spojený elektromotor s výkonom 80 kW (110 k), ktorý je umiestnený pri prednej náprave.
Pre optimálne a nepostrehnuteľné prechody medzi pohonom na elektrický alebo spaľovací motor je miesto meniča krútiaceho momentu pri spaľovacích verziách použitá viaclamelová mokrá spojka. Všetky tieto úpravy zaisťujú zvýšenie krútiaceho momentu o 60 Nm, a teda aj rýchlejšie reakcie.
Elektrifikovaná zadná náprava
Vo verziách Hybrid4 je viacprvková zadná náprava vybavená meničom, elektromotorom s výkonom 80 kW (110 k) a redukčnou prevodovkou, aby bolo možné poháňať všetky štyri kolesá. Jej zabudovanie nemá žiadny vplyv na vnútorný priestor karosérie.
Lítiovo-iónová batéria
Vysokonapäťová lítiovo-iónová batéria (300 V) sa pri oboch verziách (Hybrid aj Hybrid4) nachádza pod druhým radom sedadiel.
Batéria má kapacitu 11,8 KWh (Hybrid) a 13,2 KWh (Hybrid4), čo zodpovedá úrovni najlepších batérií na trhu. Vďaka tejto kapacite je vozidlo schopné v 100 % elektrickom režime prejsť 50 km WLTP1 (60 km NEDC2).
Pre maximálne využitie plne elektrickej jazdy je štandardným východiskovým režimom Zéro Emission (nulové emisie), pokiaľ to stav nabitia batérie umožní. Vozidlo môže v elektrickom režime ísť rýchlosťou 135 km/h, až potom sa dostáva k pohonu spaľovací motor.
Nová funkcia Brake
Vodič sa môže rozhodnúť aktivovať novú funkciu Brake, ktorá vozidlu umožňuje spomaľovať bez stlačenia brzdového pedálu. Táto funkcia pôsobiaca ako brzdenie motorom umožňuje naviac dobíjať batériu, napríklad pri jazde z kopca. V režime Drive stačí pre aktiváciu funkcie Brake presunúť ovládač automatickej prevodovky Shift and Park by wire smerom dozadu. Opätovným presunom ovládača smerom dozadu sa funkcia deaktivuje.
Nový elektronicky ovládaný brzdový systém
Na zvýšenie dojazdu v plne elektrickom režime zaisťuje brzdový systém s vysokou energetickou účinnosťou i-Booster rekuperáciu energie počas brzdenia alebo spomalenia bez stlačenia brzdového pedálu (energia, ktorá sa v spaľovacích motoroch rozptýlia). Zariadenie i-booster tvorí elektrické čerpadlo, ktoré nahrádza vákuové čerpadlo spaľovacích motorov.
Nová funkcia e-SAVE
Potešenie z jazdy na elektrický pohon si môžete dopriať, kedykoľvek budete chcieť, a to vďaka funkcii e-Save, ktorá vodičovi umožní pripraviť sa na jazdu v elektrickom režime tým, že si našetrí energiu na dojazd (10 km, 20 km alebo celej kapacity batérie). Táto funkcia je ľahko dostupná z menu e-Save na dotykovom displeji. Po nastavení je funkcia zobrazená na prístrojovej doske, vrátane našetreného dojazdu v kilometroch. Stačí na voliči režimov riadenia zvoliť režim nulové emisie a aktivovať tak jazdu s plne elektrickým pohonom, kedykoľvek si budete priať.
Maximálna doba potrebná na dobitie batérie je:
Okolo nabíjacej zásuvky sú umiestnené svetelné lišty umožňujúce ľahkú a rýchlu kontrolu stavu nabitia batérie. Farby po pripojení ukazujú priebeh nabitia batérie.
Kryt nabíjacieho otvoru je nenápadne situovaný na ľavom zadnom blatníku vozidla (symetricky ku krytu palivovej nádrže). Nabíjací kábel sa ľahko uloží do schránky pod podlahou batožinového priestoru.
PEUGEOT 3008 HYBRID4:
PEUGEOT 508 a 508 SW HYBRID:
(1) Odhadované údaje poskytnuté len na informáciu a podliehajúce schváleniu
(2) Uvedené hodnoty sú v súlade s postupom WLTP. Od 1. septembra 2018 sa prijímajú nové vozidlá na základe Svetovej procedúry pre skúšanie ľahkých vozidiel (WLTP), čo je nový, realistickejší testovací postup na meranie spotreby paliva, emisií CO2 a rozsahu plug-in hybridov vozidiel. Tento postup WLTP sa vykonáva s reálnymi testovacími podmienkami a úplne nahrádza nový európsky jazdný cyklus (NEDC), ktorý bol predtým použitý testovací postup. Nameraný rozsah pre dobíjateľné hybridné vozidlá používajúce procedúru WLTP je v mnohých prípadoch nižší ako meraný rozsah pomocou postupu NEDC. Uvedené hodnoty rozsahu zodpovedajú priemerným hodnotám vozidiel v rozsahu. Všetky zobrazené hodnoty sa môžu líšiť v závislosti od konkrétneho vybavenia, možností a typov pneumatík.
Zdroj: www.peugeot.sk
FINAL-CD získalo prestížny certifikát AAA Highest Creditworthiness, tento certifikát je jedným z najdôležitejších Európskych štandardov definujúcich kvalitu obchodnej činnosti. Je medzinárodne uznávanou známkou obchodnej kvality a vyhodnocuje sa na základe rovnakej analytickej metodiky pre všetky európske trhy. Spoločnosť FINAL-CD získala aj prestížny titul Superbrands, už tretí rok po sebe. Medzi Superbrands spoločnosti sme sa zaradili v rokoch 2021, 2022 a aj 2023. Je najuznávanejšou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek a znakom špeciálneho postavenia a uznania vynikajúcej pozície značky na lokálnom trhu. Na základe jednotných kritérií a metód každoročne oceňuje najlepšie z najlepších značiek v takmer 90 krajinách na piatich kontinentoch FINAL-CD ako jediný koncesionár značky PEUGEOT v celej Európe získal už 5x prestížne ocenenie Peugeot Servise Quality Awards. Ako koncesionár značky OPEL sme obdržali diplom OPEL C&S za najvyšší nárast predaja a trhového podielu v Českej a Slovenskej republike, taktiež za najvyšší nárast objednávok, najvyšší nárast celkových predajov náhradných dielov. Ďalej nás ocenili za najvyšší predaj v Slovenskej republike a v neposlednom rade je FINAL-CD ohodnotené 2x ako Dealer roku v oblasti služieb zákazníkom.
Vopred ďakujeme za vaše podnety a skúsenosti so službami FINAL‑CD. Napíšte nám Váš názor
Ochrana osobných údajov | Nastavenia cookies